Betrouwbare Auto-bedrijven / dealers
Auteur Bericht
Joined : 20-dec-2005
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 20-dec-2005 23:11:00
Onderwerp : Betrouwbare Auto-bedrijven / dealers

Betrouwbare Auto-bedrijven / dealers

Iedereen is altijd op zoek naar die ene betrouwbare goedkope autobedrijf / dealer
Zo ook ik.

Weet iemand welke bedrijven in en rond Amsterdam ik in ieder geval moet mijden !?
Er zijn vaak een hoop verhalen die de ronde doen over dat soort bedrijven.
Zo heb ik bijvoorbeeld over [edit]*** ****veen [/edit: door webmaster] gehoord en gelezen dat dit bedrijf
erg onbetrouwbaar is en veel rommelt met gegevens van auto,s en zo meer.

Ook positieve verhalen van bedrijven in en rond Amsterdam zijn zeer welkom.
bvd.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 21-dec-2005 10:16:25

Ik begrijp dat u op zoek bent naar een autobedrijf die u de maximale korting geeft en de beste kwaliteit. Maar laat ik u uit uw droom helpen, een autobedrijf is een winstgevende organisatie en zal proberen om zoveel mogelijk te verdienen op een auto.

Daarom heb ik deze website in het leven geroepen, zodat u kunt leren om zelf de kwaliteit van een gebruikte auto te controleren. Hiernaast geef ik op deze website aanwijzingen over wat er op het koopcontract moet staan en hoe u kunt uitzoeken wat een redelijke vraagprijs is van een bepaald type auto.

U moet weten dat iedere dealer aan de ene kant heel tevreden klanten heeft en andere kant zijn er mensen die heel slechte ervaringen hebben met diezelfde dealer. Slechte ervaringen liggen ook niet altijd aan de dealer en zodoende kun je met een zwarte lijst goede bedrijven benadelen.
Ik ben er daarom niet voor om namen van autobedrijven te noemen op deze website met als doel een soort van zwarte lijst op te stellen.

Ik raad u aan om met behulp van deze website zelf de uitdaging aan te gaan om een goede occasion te vinden. Ga langs bij dealers die uw type auto heel goedkoop tot marktconform aanbieden en luister naar u gevoel als het aankomt op de beslissing: "Vertrouw ik deze dealer?"
Vergeet ook niet dat de meeste slechte auto's gekocht worden door mensen die overhaast een beslissing nemen, omdat de auto zo "goedkoop" is en zij bang zijn dat ze achter het net vissen.

Neem de tijd en succes met de aankoop!