porsche 911 cabrio
Auteur Bericht
Joined : 14-aug-2005
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 20-aug-2005 21:34:09
Onderwerp : porsche 911 cabrio

Ik ben op zoek naar een porsche 911 cabrio uit 1983.
Waar moet ik rekening mee houden,als deze in zeer goede staat is wat mag deze dan kosten.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 21-aug-2005 10:59:27

Ik heb van Porsches in het bijzonder geen achtergrondkennis. Maar een Porsche is in de basis ook een auto en kan dezelfde problemen geven als een gebruikte VW Golf van de dealer op de hoek.

Wat wel specifiek voor deze auto geld is het bouwjaar en de dakconstructie. Gezien de leeftijd moet u extra goed letten op slijtage aan het linnen van het cabriodak. Kijk uit naar beginnende scheuren en verhardingen in het dak. Als het goed is is het dak nog redelijk soepel en harde plekken in combinatie met verkleuringen in het dak zijn voortekenen van lekkage.
Want als je iets niet wil is het wel lekkage of het vooruitzicht dat het dak vervangen moet worden... dat doet pijn in de portemonnee.

Misschien dat iemand anders hiet op het forum u nog specifieke info kan geven en anders is het raadzaam om op internet een forum te zoeken van een Porsche club. Deze kunnen u wel verder helpen met productgerichte vragen.

Mocht u nog interessante info verkrijgen, misschien dat u deze met ons kunt delen op dit forum onderwerp. Succes met de aankoop. Cool