Daewoo Nexia/Lanos goedkoop duurkoop?
Auteur Bericht
Joined : 15-jul-2005
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 15-jul-2005 14:49:20
Onderwerp : Daewoo Nexia/Lanos goedkoop duurkoop?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een 2de-hands auto want m'n oude Suzuki Swift 1.3 uit 1990 komt niet meer door de keuring.
Omdat ik met deze wagen 6 jaar lang zo goed als probleemloos heb kunnen rijden en omdat ie zuinig en niet duur in motorrijtuigbelasting en verzekering is, ging ik op zoek naar eenzelfde wagen.
Echter na enig zoekwerk vind ik de prijs me wat tegen vallen.

Nu is mn oog gevallen op het merk Daewoo. En dan de Nexia of Lanos. Deze wagen is een slag groter wat me op zich juist wel lekker lijkt ook al is de wagen dan wat duurder m.b.t. eerdergenoemde. Maar de aankoopprijs spreekt me beter aan. Vooral als je bedenkt dat ik hiervoor een jongere auto en veelal met een lagere km-stand zou kunnen aanschaffen. Soms zelfs voor een lagere aanschafprijs.

Ik heb echter geen idee of ik hier goed aan doe. Over het algemeen kun je stellen dat Aziatische auto's van goede kwaliteit zijn. Van het merk Toyota weet ik dat zeker. Maar hoe zit het met de Daewoo??
Heeft het soms ook met het uiterlijk van een wagen te maken? De Nexia bijvoorbeeld is op zich nou niet echt een blikvanger.

Ik wil graag weten wat jullie me hier wat over kunnen vertellen. Alvast bedankt.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 17-jul-2005 11:31:06