wiekan/wil mij adviseren
Auteur Bericht
Joined : 22-dec-2004
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 22-dec-2004 20:26:12
Onderwerp : wiekan/wil mij adviseren

Afgelopen week eindelijk mijn polo(bouwjaar 1998) weer terug uit de garage...oa een 2 de handse versnellingsbak en nieuwe koppelingsplaat erin....in totaal bijna 2000 euro bij een officiele garage...
Gisteren 750 km verder...eerste versnelling "gaat" soms moeilijk....
Vanmorgen op weg naar werk....2 de versnelling moeilijk
Vanavond terug naar huis...thuis aangekomen in de 3 de versnelling....de 1 ste en 2 de pakt hij niet meer
In de achteruit rijdt hij vooruit....
Gelijk nu vrijgepakt om morgen terug naar de garage te gaan....
Wie kan mij vertellen wat het mogelijke probleem is?Opdat ik weet dat ze me niet morgen een "oor" aannaaien??????? :-[
Graag info please????????? :'( Evil Sad
Alvast bedankt
Astrid

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 22-dec-2004 20:50:57

Tja, ik denk niet dat iemand zo kan zeggen wat het probleem is. Maar u heeft 3 maanden garantie op de reparatie en onderdelen, dus dat het u een vrije dag is is volgens mij nog het vervelendste.

Waarschijnlijk is er iets mis gegaan tijdens de montage of moet er een onderdeeltje vervangen worden. Dat de versnellingen niet goed pakken kan aan een bepaald onderdeeltje liggen (ik weet niet meer hoe het heet) maar het is gemakkelijk te repareren.

Dus als het aan de versnellingsbak ligt hoeft het u niets te kosten. Mocht de dealer moeilijk doen dan is een telefoontje naar de Bovag de moeite waard. Ik neem aan de dealer bij de Bovag is aangesloten, lees meer over Bovag garantie op raparaties, HIER!

Succes morgen en een oor laten aannaaien is volgens mij niet aan orde. Vertrouwd u het helemaal niet dan kunt het met de garage hebben over een uitbesteding van de reparatie bij een derde of schakel een ANWB keuringstation in. Maar regel het dan wel via de Bovag, want zij weten precies wat uw rechten zijn.

astrid69
Joined : 22-dec-2004
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 22-dec-2004 21:19:52

Hoi...bedankt voor je snelle antwoord....ben alleen nog niet helemaal gerustgesteld.....de auto heeft nl in het totaal bijna 6 mnd in de garage gestaan gehad(er waren nog meerdere dingen die gemaakt moesten worden.....en dat kon ik niet ineens betalen....alles bijelkaar 3400 euro nl)
Dus de versnellingsbak zit er nu ook bijna 6 mnd in.....
Zal nog laten weten hoe eea is afgelopen....
Thx anyway!
xxx