koppeling en brandstof
Auteur Bericht
Joined : 04-feb-2007
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 04-feb-2007 22:39:48
Onderwerp : koppeling en brandstof

ik heb een volvo v40 19tdi uit 99. sinds ik 2 weken terug mijn brandstoffilter heb vervangen start hij slecht, net of hij geen brandstof krijgt. hij rijd op diesel. als hij loopt varieert mijn toerental zowel bij stationair als bij het rijden. ik heb hem al diverse keren ontlucht maar het euvel blijft. wie kan mij hiermee helpen.

verder heb ik een daihatsu cuore. het proleem hiervan is dat als ik ermee wegrij geen probleem is. als ik in zijn volgende versnelling (2,3,4,5) rij en gas geef, maak ik meer toeren dan ik vooruit kom. gewoon een slippende koppeling. ik denk zelf aan de druklager die blijft hangen. wie kan mij hiermee helpen.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 05-feb-2007 9:29:06

Hallo Herman,


Dit is geen reparatie helpdesk, maar wat betreft de Volvo. Is dit euvel alleen op het moment dat de tank leeg is? en heb je al eens een ander filter geprobeerd... misschien dat deze defect of verkeerd gemonteerd is?


Wat betreft de Cuore heb je hoogstwaarschijnlijk gelijk.


Confused Ik weet verder niet hoe iemand je kan helpen? Want dit zijn gewoon problemen die door een garage moeten kunnen worden gerepareerd.

herman
Joined : 04-feb-2007
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 05-feb-2007 18:00:18

owkee, dacht dat je hier om raad ed. kon vragen, maar toch bedankt voor de info. nee het heeft niks met een lege brandstoftank te maken. deze is gewoon vol. de brandstoffilter is goed. zal wel ff verder kijken.

in ieder geval toch bedankt

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 05-feb-2007 18:51:44

Je mag altijd om raad vragen... maar dit is een website gericht op de aankoop van een tweedehands auto. Ik ben geen monteur, dus ik kan zeker niet via internet storingen in auto's voor mensen opsporen... ik wou dat ik dat kon Razz


Een onrustig lopende motor kan ook liggen aan een lage compressie of slechte verbranding... zijn de bougies schoon?


Anders is het toch aan te raden om bij een garage langs te gaan. Ik weet niet wat u per uur verdient, maar als ik een hele dag of meerdere dagen bezig ben om zoiets op te lossen dan loopt het al snel in de honderden euro's.