Auto via internet verkopen
Auteur Bericht
Joined : 03-aug-2007
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 03-aug-2007 16:00:38
Onderwerp : Auto via internet verkopen

Hoi! Ik ben van plan om mijn Clio via internet te gaan verkopen. Heb nu een paar keer iets via marktplaats geprobeerd maar dat schiet niet echt op...9 euro dokken maar je zakt daar zo weer weg. Ik ben opzoek naar gratis plekkies zoals www.speuders.nl, www.autoscout.nl of www.secondhandcar.com. Weten jullie nog andere sites waar je gratis kunt adverteren? Ik ga um natuurlijk hier ook te koop aanbieden, moet alleen nog een paar gave foto's maken..eindelijk mooi weer hiervoor Smile

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 03-aug-2007 17:17:18

Hallo Sticky,


Ik denk dat je met deze websites genoeg "marktaandeel" op internet hebt, zodat een geinteresseerde voor het merk en type dat je te koop hebt staan jou auto wel zal vinden.


Ten tweede kan ik niet toestaan dat jeje auto op dit forum wilt aanbieden. Uittingen van reclame en verkoop willen wij namelijk niet op dit forum hebben. Hetgeen dat jij wilt doen is de meest onschuldige vorm, maar wanneer ik dit toelaat moet ik afwegingen gaan maken die ik liever helemaal niet wil maken.


Ik hoop dat je mijn positie hierin begrijpt. Heb je vragen over de aankoop van een nieuwe auto dan help ik je natuurlijk graag.