Carmovement Helmond
Auteur Bericht
Joined : 24-jan-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 24-jan-2009 14:44:54
Onderwerp : Carmovement Helmond

op d.d. 21-07-08 kocht ik bij Carmovement te Helmond een Nissan Vanette 2,3D, voor € 6400, van af het begin waren er problemen met de autoradio/cd die totaal blokkeerde, en dan ook niet te bedienen was. Diverse malen ben ik terug gegaan naar carmovement die vertelde dat ze niets kondenb vinden, en dat ik de auto gekocht zou hebben zonder garantie, wat gek is, want in de folder staat de auto zonder garantie voor € 4850, en met garantie voor € 5850, en ik heb € 6400, betaald dus met garantie en afleverings kosten. Echter op d.d. 15-01-09 nog geen 6 mnd. later is de auto totaal uitgebrand, er lagen ook nog voor € 800, spullen in de auto. Nu krijg ik waarschijnlijk van de verzekering € 4000, terug dus een verlies alleen al op de auto van € 2400 in tijd van 6 mnd, plus alle spullen van € 800, weg. Ik kan nu volgens carmovement een auto kopen, bij carmovement natuurlijk en krijg danb € 2400, korting. Bij een goeie vriendin ging de Opel 3 mnd geleden ook in de fik en deze kwam ook van carmovement. Dus voor ons nooit meer carmovement het zijn.......Nu hebben de programm's dasjegoedrecht en getild veel intresse, want ze zijn nog niet van me af, ik wil dat geld van ze contant hebben, en zelf besluiten waar ik mijn auto koop.

groet.

Michel Leenders
m.leenders@chello.nl

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 24-jan-2009 17:18:40

Laat het op dit forum even weten of en wanneer er een uitzending komt, dan kan ik er een stuk over schrijven op het weblog en een link plaatsen naar de internet uitzending.

gagliardi
Joined : 01-feb-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 01-feb-2009 16:06:17

hallo,

ook ik heb een beetje problemen met carmovement. In het begin voelde het allemaal prima aan, totdat ik met de auto weg ging. ik haalde de auto vrijdag de 30e januari 2009 op. ik maakte de deur open en die kraakte als de **** plus ik ben als eerste naar een wasbox gereden en de auto uitgezogen want die was gewoon nog vies van binnen. Boekjes van de auto zaten er niet bij. nu komt het volgende ze zeggen mijn auto goed na te hebben gekeken en alleen de spanrol hoeven te vervangen. nu ging ik de volgende dag naar school in best. knipperlicht deed het niet, mistachterlamp doet het niet. als ik 120 rijd tril ik bekant van me stoel af, plus als ik bochten maak dan hoor je klapperende geluiden uit de wielkasten komen. dus ik ben pissig terug gereden naar carmovement. en vroeg als eerste aan hem " weet je wel zeker dat mijn auto na is gekeken " tuurlijk zegt hij. ik zeg waarom doet mijn knipperlicht het dan niet, mijn mistachterlicht deuren krijg je moeilijk open kraken als ik weet niet wat. Hij nam het allemaal maar lichtjes op, maar ik heb ook nog een partner die in de auto moet rijden en die laat ik niet rijden voordat dat geluid weg is. Het is enkel een geluid vertelde hij me het kan geen kwaad. Kijk mij intresseerd het niet ik koop een andere auto dan verwacht ik geen gekraak en gepiep te horen. En ik blijf er niet voor weg. zolang dit niet opgelost is blijf ik aankloppen.

Maargoed hij ging de eerste keer een stukje rijden met mijn auto, maar vraag me aub niet hoe.. stoep op stoep af. terwijl je het beter hoort wanneer je rustig rijd en gewoon normaal de bocht om rijd. Hij zei tegen me kom donderdag de 5e feb 2009 en dan zouden ze dit oplossen. ze zeggen wel de auto heeft een grote beurt gehad. Maar ik geloof dat allemaal niet het is makkelijk zeggen voor ze. maar van mij zijn ze iig ook nog niet af. dit is duidelijk een probleem
bij de ophanging.

En ik moet er niet aan denken dat me auto afbrandt want dan hebben ze echt een probleem, aangezien dat dan de 3e is.

Maar tot nu toe heeft hij me te woord gestaan, word donderdag geholpen en dan maar is zien of het verholpen is.

mvg

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 01-feb-2009 16:23:22

In zo'n geval kun je de auto ook laten keuren bij een keuringsstation van de ANWB. Dan hoef je de dealer niet te vertrouwen dat alles is opgelost. Bij een keuring krijg je een rapport van alle zaken die niet in orde zijn, deze (een kopie) overleg je dan aan dealer. Laat nu alle zaken die gerepareerd en onderhouden zijn afstrepen en laat de dealer zijn handtekening eronder zetten.


Wanneer deze nu zegt alles opgelost te hebben en je gelooft hem niet? Dan kun je nogmaals naar de ANWB en vraag dan of alles daadwerkelijk verholpen is, zo niet dan heb je hem glashard te pakken!


Succes.

Paul
Joined : 26-aug-2010
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 26-aug-2010 17:30:28

Ok.
In December kocht in mijn 2e auto bij Carmovement een Bmw 5 serie type 523 exe bouwjaar 1996 vraagprijs 6000 Euro.
Voor mijn Bmw 3 serie ook bij hun gekocht en wel bij Apk een hoop door hun vervangen muv bougies,luchtfilter ed.
Een aantal zaken vielen mij in de eerste instantie niet op maar nu blijkt de 5 serie na een nieuwe Apk en grote beurt bij een andere vakgarage het een en ander aan het licht kwam.
Ruim 3 weken wachten op de aflevering!
De Apk is destijds niet door hun maar een ander garage bedrijf uitgevoerd.
Luchtfilter,bougies,interieur filters,remvloeistof ed niet vervangen.
Tijdens de nieuwe Apk bleek de handrem niet te werken zelfs de remklauwen zaten vast.
Remschijven achter waren voorzien van roest.
Klepdeksel pakking lek geheel uitgehard spruitstuk onder de olie,ruitenwissers van 01-99 aanwezig.
Linker koplamp reflector los in unit,deze steunen laten vervangen [kwaal].
Benzine filter niet vervangen,rechter raam achter heeft nooit gewerkt kabel breuk reparatie kosten 250 Euro.
Toch wel zo,n 500 euro rekenen voor een aflevering.
Dus dingen beloven die ze niet waarmaken.
Tevens worden op alle te koop aangeboden auto,s de aanwezige extra,s weer bovenop de aanschaf prijs berekend zodat het lijkt dat je voor jou in te ruilen auto meer terug krijgt.
Na veel telefonisch contact met verkoper kreeg ik te horen dat de desbetreffende garage de Apk naar behoren had uitgevoerd.
Ik hoor veel klachten over Carmovement en dit is voor mij ook de laatste auto die ik daar ooit aanschaf.
Een tip voor ieder.............oude keuringsrapport bewaren,controleer direct na aankoop of er daadwerkelijk de eventuele afspraken of reparaties/apk zijn uitgevoerd,zo niet kun je ook schriftelijk een brief naar het Rdw sturen.
Vraag altijd naar een Nap Autopas en een gegarandeerde km stand.
Dus al je daar een auto wilt kopen,neem iemand mee maak een proefrit ook al is dit niet mogelijk laat de auto ergens anders keuren/controleren
en trap niet in hun mooie verkoop praatjes.


Savenije
Joined : 11-aug-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 11-aug-2011 23:40:22

Slecht bedrijf. Een paar Euro's meer winst zijn belangrijker dan een tevreden klant. Bedenk u meerdere keren voordat u daar een auto koopt.

Ik praat hier over Carmovement Varenschut Helmond.

Ben later bij Carmovement Europlaan Helmond geweest en die begrepen mijn probleem wel zij hebben mij naar tevredenheid geholpen.