Pas op voor autobedrijf *****
Auteur Bericht
Joined : 01-apr-2009
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 01-apr-2009 8:37:23
Onderwerp : Pas op voor autobedrijf *****

Recent heb ik een auto gekocht bij de *****. Met Apk en een grote beurt.

Maar binnen een paar km had ik een lekke band, bel ik de ANWB en deze doet mijn reserve band erom en adviseerd om binnen dezelfde dag nog ook de andere banden allemaal te vervangen aangezien deze er niet best aan toe zijn.

Bellen met het bedrijf dat de APK heeft gedaan leert me dat er tijdens de keuring goede banden opzaten. Dus de versleten banden zijn er nadien pas opgezet. Bellen met de ****** is pure frustratie, aangezien zijn er niks van willen weten. Ze geven aan een bandje (1 , de lekker) te willen verwisselen maar verder niks dat bandje hebben ze vervangen en toen heb ik een leenauto gehad. Deze had geen functionerende handrem en viel vaak uit toen ik in de file stond. Toen ik mijn auto heb opgehaald en nog geen 5 kilometer had gereden gaf hij aan dat de olie ververst moest worden en meteen later waren de sensoren defect. De ****** wil van niks meer weten.

2 dagen daarna hebben we de auto naar de Renault dealer gebracht en hier kwamen nog veel meer problemen aan het licht maar de ****** houdt het bij afbranden via de telefoon. En dit voor een Diesel auto uit 2006.

De ****** nooit meer. ******* helaas.

Jammer ook voor hen want mijn Broer had een leuke auto zien staan op hun site. Maar die kijkt nu echt wel even verder.

Maarten
Joined : 01-apr-2009
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 02-apr-2009 12:42:16

Nu blijkt ook nog de kilometerteller kapot. Allemaal APK dingen. En de ***** die lacht alleen maar als je belt.

[Modified by: Marnix on september 19, 2013 07:31 PM]

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 02-apr-2009 13:23:24

Hallo Maarten,


Dit klinkt allemaal heel vervelend. De kosten zullen ook wel oplopen. Als je een rechtbijstandverzekering hebt zou ik die inschakelen. Zo niet, dan heb je nog steeds meer rechten dan je denkt. Ik weet niet wat je op papier hebt staan, maar ik ga er vanuit dat de verkoper de auto verkocht heeft als een auto die in een goede staat verkeert. Volgens de wet consumentenbescherming heb je dan ook recht op een goede auto, als deze na aflevering nu gebreken heeft die voor de verkoop al aanwezig waren dan heb je recht op herstel of vervanging.


Dit soort zaken zijn slecht voor je gemoedstoestand en moet je niet gelijk naast je neerleggen. Ik heb al heel wat mensen op dit forum gehad met eenzelfde ervaring. Lees deze maar eens door en laat je niet uitlachen.


Succes!
[Modified by: Marnix on september 19, 2013 07:32 PM]

David
Joined : 17-nov-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 17-nov-2011 21:50:35

Beste Maarten,

graag wil ik jouw bericht ontkrachten. Ik heb onlangens een Peugeot 207 1.4 Fairline gekocht bij Autobedrijf ******.. Ten eerste ben ik perfect geholpen. Ik heb een uitgebreide proefrit gemaakt. Na de proefrit heb ik voor het kopen van de auto opgemerkt dat de auto tijdens het rijden naar rechts trok en dat ik de auto wel wilde kopen maar dat dat verholpen moest worden. Dit werd mij toegezegd en heb ik vol vertrouwen deze Peugeot 207 gekocht. En dit heeft Autobedrijf ****** dubbel en dwars waargemaakt! Wat een fantastisch bedrijf met uitstekende service!

Een uiterst tevreden klant van Autobedrijf *****
[Modified by: Marnix on september 19, 2013 07:33 PM]

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 17-nov-2011 21:59:24

Beste David,


U begint uw bericht met:

Quote:
graag wil ik jouw bericht ontkrachten


Dan begint u een halleluja verhaal over uw aankoop. Ik lees echter nergens op welke manier u het verhaal van Maarten ontkracht. Uw fantastische ervaring met dit autobedrijf helpt andere kopers zoals Maarten niet.


Graag uw reactie, ik heb namelijk het vermoeden dat u een fantasieverhaal heeft geplaatst om (uw) autobedrijf in het zonnetje te zetten.


Mvg, Marnix - Webmaster OccasionAdvies.nl
[Modified by: Marnix on september 19, 2013 07:33 PM]