AANRADER Prins Auto Alblasserdam
Auteur Bericht
Joined : 04-jan-2012
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 04-jan-2012 17:55:32
Onderwerp : AANRADER Prins Auto Alblasserdam

Recent ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe tweedehands auto.
Ik ben als eerste langs gegaan bij Prins Auto, puur ter oriëntatie.
Ik werd direct vriendelijk en behulpzaam ontvangen en kreeg advies bij de verschillende auto's waar ik interesse in had. Verschillende proefritten maken was ook geen probleem.
Uiteindelijk heb ik naar volle tevredenheid een Citroën C1 gekocht. Alle afspraken zijn nagekomen en de auto zag er bij oplevering als nieuw uit.
Ook toen ik na een aantal weken nog vragen had, ben ik altijd prima geholpen.
Ik ben enorm blij met mijn auto en beveel Prins Auto aan!

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 04-jan-2012 19:41:41

Hallo Paula,


Hartstikke mooi dat je zo goed geholpen bent. Maar is dit niet de normale gang van zaken als je een auto koopt? Dat je goed geholpen wordt en met vragen terecht kunt? Waarom wilt u dit bedrijf zo in het zonnetje zetten?


PS. Twee onderwerpen onder uw forumbericht is al een forumonderwerp over dit bedrijf geopend, waarom maakt u daar geen gebruik van?
Zie: http://www.occasionadvies.nl/forum/topic/339


Veel plezier met uw Citroën!

Stingsr
Joined : 22-mei-2011
Berichten : 9
Other Topics
Geplaatst : 05-jan-2012 13:37:43

Ik werd direct vriendelijk en behulpzaam ontvangen en kreeg advies bij de verschillende auto's waar ik interesse in had. Verschillende proefritten maken was ook geen probleem.
Uiteindelijk heb ik naar volle tevredenheid een Citroën C1 gekocht. Alle afspraken zijn nagekomen en de auto zag er bij oplevering als nieuw uit
Tot zover klopt alles, Maar je moet niets aan je auto gaan mankeren dan geven ze niet thuis,,,
Ook toen ik na een aantal weken nog vragen had, ben ik altijd prima geholpen.
Ik ben enorm blij met mijn auto en beveel Prins Auto aan!
nogmaals vragen beantwoorden zijn ze prima in ,dit zijn geen technische problemen die ze op moeten lossen
dan zijn ze niet thuis,,,

Stingsr
Joined : 22-mei-2011
Berichten : 9
Other Topics
Geplaatst : 05-jan-2012 15:26:44
Quote Stingsr:
Ik werd direct vriendelijk en behulpzaam ontvangen en kreeg advies bij de verschillende auto's waar ik interesse in had. Verschillende proefritten maken was ook geen probleem.
Uiteindelijk heb ik naar volle tevredenheid een Citroën C1 gekocht. Alle afspraken zijn nagekomen en de auto zag er bij oplevering als nieuw uit
Tot zover klopt alles, Maar je moet niets aan je auto gaan mankeren dan geven ze niet thuis,,,
Ook toen ik na een aantal weken nog vragen had, ben ik altijd prima geholpen.
Ik ben enorm blij met mijn auto en beveel Prins Auto aan!
nogmaals vragen beantwoorden zijn ze prima in ,dit zijn geen technische problemen die ze op moeten lossen
dan zijn ze niet thuis,,,


en staat u op de site met een foto van uw gekochte auto bij prins
de Blauwe CI


[Modified by: Stingsr on januari 05, 2012 03:27 PM]

woyo
Joined : 09-feb-2012
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 09-feb-2012 15:39:09

raar! eerst koopt u een auto daar en kraakt u alles af en nu heeft u weer een auto daar gekocht en nu is het fantastisch....beetje apart?

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 09-feb-2012 15:48:20

Hallo Woyo,


Op wie reageer je? Stingsr heeft namelijk een nare ervaring met deze firma, terwijl Paula juist goed geholpen is.